13 de agost de 2019

La realitat augmentada assisteix propietaris i inquilins en els lloguers vacacionals

La realitat augmentada assisteix propietaris i inquilins en els lloguers vacacionals
Aplicación Pilot de TeamViewer - TEAMVIEWER

MADRID, 13 Ago. (Portaltic/EP) -

L'arribada de les noves tecnologies en el sector dels lloguers vacacionals ha revolucionat les relacions entre propietaris i inquilins, en oferir la possibilitat d'assistència en remot a través d'aplicacions de realitat augmentada com Pilot de TeamViewer.

Pilot és una app que permet solucionar els problemes més comuns que solen sorgir en un lloguer vacacional: com encendre o programar l'aire condicionat o la vitroceràmica, trobar la clau de pas de l'aigua, tornar a donar la llum si salten els ploms, etc, segons ha explicat TeamViewer en un comunicat.

Aquestes incidències quotidianes poden solucionar-se a distància gràcies a la realitat augmentada. Mitjançant una senzilla videotrucada compartida, l'inquilí pot indicar al propietari quin és el problema i aquest li va donant indicacions en temps real en pantalla.

L'amo pot emprar eines com dibuixos i marcadors visuals a la pantalla (fletxes, cercles...) per solucionar el dubte, a l'instant i sense necessitat que es desplaci, i així estalvia temps.

Les possibilitats d'assistència en remot que ofereix el programa de Pilot de TeamViewer van més enllà de l'àmbit tècnic. A més, el seu ús és gratuït per a usuaris no professionals fins a un màxim de cinc connexions mensuals.