MADRID, 19 Feb. (Portaltic/EP) -
Instagram est desenvolupant una nova funció que permetr fer donacions a diferents organitzacions no governamentals o a causes socials a través d'etiquetes ('stickers') en les histries.
Originalment han estat decobertes i publicades per la investigadora Jane Manchung Wong a través del seu compte de Twitter, i després han estat confirmades per Instagram al mitj 9to5Mac, les donacions seran una nova funció d'Instagram 'Stories'.
El 2017 Facebook va incloure l'opció de poder realitzar o sollicitar donacions a ONGs o a alguna causa social a través de la seva plataforma. Mitjanant aquesta funció l'usuari només ha de escollir una causa i especificar la xifra que vol aconseguir, i els seus contactes poden fer la donació que vulguin.
Ara sembla que la companyia, propietria també d'Instagram i WhatsApp, vol fer més semblants les seves xarxes socials, i per aix ha creat aquesta funció a Instagram.
En la captura de pantalla que ha compartit Manchung Wong es pot apreciar com aquesta funció ser inclosa en la pestanya de 'Stories' de l'aplicació com una etiqueta que estar assenyalada com a 'Donacions'. No hi ha més informació sobre com s'establir la quantitat a donar, l'organització a la qual es pretén ajudar o la manera com es facin aquestes transaccions.
La xarxa social ha confirmat a 9to5Mac aquesta informació i ha declarat que "estem en les primeres etapes i estem treballant amb fora per dur aquesta experincia a la nostra comunitat", per la qual cosa "al llarg d'aquest any, les persones podran recaptar diners i ajudar a donar suport a les organitzacions sense finalitat de lucre".