Actualizado 21/11/2018 18:27

Amazon obre la seva primera botiga 'pop up' a Madrid i contracta pel Black Friday i Nadal 2.200 treballadors tempora

Casa Amazon
AMAZON

MADRID, 21 Nov. (Portaltic/EP) -

Amazon ha obert per primera vegada a Madrid les portes d'una botiga 'pop up' per celebrar el Black Friday, que donarà el tret de sortida a la temporada de compres de Nadal i que ha portat al gegant del comerç electrònic a contractar 2.200 treballadors temporals a Espanya.

"Hem reforçat la logística amb la contractació de 2.200 treballadors temporals per fer front a la demanda del quart trimestre de l'any", ha detallat Ruth Díaz, directora d'Other Hardlines a Amazon Espanya i Portugal, durant la inauguració d'aquesta botiga efímera 'Casa Amazon', que estarà oberta al carrer Princesa del 21 al 26 de novembre.

En aquest espai la companyia mostra les ofertes més destacades en productes, oferint una "experiència física" que "permet als clients conèixer Amazon d'una altra manera". En qualsevol cas, els visitants no podran passar per caixa per realitzar les seves compres, ja que en lloc d'un cartell amb el preu al costat del producte tenen un codi ('Smile Code') que hauran d'escanejar per conèixer més detalls a l'app d'Amazon.

Algunes de les marques presents amb novetats, ofertes i experiències en aquesta primera 'pop-up' d'Amazon a Espanya són Bissell, Candy Hoover, Canon, De*Longhi, Diageo, Dyson, Estrella Galicia, Falomir Juegos, Foreo, Garmin, HP, iRobot, L'Or, L'Oréal, Meliá, Motorola, Pepsi MAX, Philips, Pikolin, Polar, Reckitt Benckiser, RedBull, Sony PlayStation, TD System i Vodafone, entre d'altres.

'Casa Amazon', que compta amb un espai de 1.000 metres quadrats dividits en dues plantes, tindrà l'entrada lliure i gratuïta des del dimecres, 21 de novembre, en horari de 13.00 hores a 21.00 hores, i del dijous 22 al dilluns 26 de les 10.00 hores a les 21.00 hores.

La 'Setmana del Black Friday' va començar per a la multinacional de Seattle a les 00.00 hores del passat dilluns 19 de novembre a Amazon.es/blackfriday, i s'allargarà fins a les 23:59 del 'Cyber Monday' (dilluns 26 de novembre).

Amazon.es oferirà noves 'Ofertes del dia' cada dia al llarg d'aquest període en tota la pàgina web, en productes que van des de dispositius d'electrònica, joguines i peces de moda fins a articles d'esport, bellesa i llar, entre molts d'altres. També hi haurà 'Ofertes flaix', productes amb descompte, disponibles durant unes hores i en quantitats limitades, amb noves ofertes que seran activades cada cinc minuts.

"Tenim unes 18.000 ofertes, més que mai, com a resultat de les negociacions que realitzem amb les marques durant mesos", ha afegit Díaz, que celebra el bon acolliment que ha tingut el portal d'Amazon a Espanya, on la companyia ha invertit "més de 1.000 milions d'euros des del 2010".

En ser preguntada per la vaga convocada pels sindicats d'Amazon i els possibles problemes de distribució dels productes, la portaveu de la companyia ha assegurat que porten mesos preparant la infraestructura per a aquestes dates i es mostra convençuda que l'experiència serà "molt satisfactòria" per als clients.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés