29 de gener de 2019

Leo Messi i el seu univers centraran un espectacle del Cirque du Soleil

Leo Messi i el seu univers centraran un espectacle del Cirque du Soleil
EUROPA PRESS

BARCELONA, 29 Gen. (EUROPA PRESS) -

El futbolista argentí del FC Barcelona Leo Messi i el seu univers protagonitzaran el nou espectacle del Cirque du Soleil i PopArt Music, Messi10 by Cirque du Soleil, que s'estrenarà mundialment al Parc del Fòrum de Barcelona el 10 d'octubre i iniciarà una gira mundial a partir del 2020.

La proposta, a mig camí entre el futbol i el teatre, comptarà amb 46 artistes i un recorregut de 90 minuts, dividit en diverses parts com les d'un partit de futbol, ha detallat en roda de premsa aquest dimarts el director i creador de l'espectacle, Mukhtar Omar Sharik.

L'espectacle representarà "la rivalitat de l'estadi, així com la màgia del teatre", de manera que es crearà un espai amb dues graderies, i hi haurà una pantalla d'11 metres per 2 metres i mig, que puja i baixa i està inspirada en els marcadors dels estadis.

"MESSI COM MAI"

"Es veurà Messi com no s'ha vist mai", ha agregat el director, que voldrà emocionar el públic en tot moment i evocar els sentiments que s'experimenten als estadis: l'excitació, la tristesa, la ràbia, la crítica i la declaració d'amor final pel club i els jugadors.

El resultat serà un espectacle que mostra la passió pel futbol i el circ, en què els fans puguin somiar i oblidar l'estrès quotidià: "Havíem de crear un espectacle per als fans del Cirque du Soleil i per als del futbol".

El resultat serà la narració de la història d'"un home que es perd en un món de meravelles i es converteix en un dels millors futbolistes de la història".

El director de PopArt Music, Matías Lozaiga, ha avançat que l'estadi que es construirà al Fòrum tindrà capacitat per a 3.000 persones i 12.000 metres quadrats; els assaigs arrencaran al setembre i estaran oberts a les entitats i les escoles, fins a l'estrena a l'octubre.

L'espectacle tindrà 32 funcions fins al 10 de novembre, amb entrades des de 38 euros en venda a partir del 7 de febrer amb una prevenda del 4 al 6 per a socis i penyistes del club blaugrana, entre d'altres.

El director executiu de Pop Art Music, Diego Sáenz, ha reivindicat que Messi i el circ tenen molt en comú: "L'aspiració de ser els millors i entrenar molt dur".

Ha explicat l'absència del futbolista, que "estaria encantat" d'haver assistit a l'acte però es troba immers en la concentració pel partit de quarts de final de la Copa del Rei d'aquest dimecres.

El productor executiu del circ, Charles Joron, ha considerat com un repte important aquesta producció, que els ha apel·lat a definir "on" és la intersecció del futbol i del circ, i confirmar si hi ha potencial per construir un espectacle.

Joron ha concretat que aquesta vegada es traslladaran al Parc del Fòrum perquè no requereixen d'una carpa tradicional, sinó d'una d'especial per a aquesta producció, però ha assegurat que l'empresa tornarà a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) per a futures produccions.

REPTE MESSI

L'espectacle comptarà amb una banda sonora dissenyada per Sony Music per a l'ocasió, amb temes també importants per a Messi i algunes grans cançons de la història en les quals els compositors treballen per il·luminar "versions per a Leo", ha detallat el director executiu de Sony Music Latin Iberia, Afo Verde.

A part, l'espectacle tindrà cada nit un repte, el Messi10 Challenge, que convidarà alguns espectadors a posar-se en les botes de Leo Messi "per un dia", i hauran de respondre qüestionaris sobre la vida del futbolista, i participar en immersions, com el seu sentiment en sortir al camp cada nit.

L'exporter del FC Barcelona i productor musical Pinto Wahin, que participa en el projecte, ha explicat que mirarà de crear una música que arribi al cor del públic, i ha enaltit la família que es va crear en el FC Barcelona de les sis copes, amb una disciplina que també va albirar quan va visitar l'empresa del circ al Canadà.

Contador

Més llegides