BARCELONA, 14 nov. (EUROPA PRESS) -
L'Agència Catalana de Turisme (ACT) juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona han promocionat Catalunya com a destinació turística a París amb la celebració del 'SomCultura Tour' al Grand Palais de la ciutat francesa.
L'acte ha comptat amb la participació del director de l'ACT, David Font, i del president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, i amb l'assistència de més d'un centenar de persones, ha informat la Generalitat aquest dimecres en un comunicat.
Font ha assegurat que des de l'ACT segueixen apostant pel que és el seu primer mercat emissor i "un dels més fidels a la nostra destinació i especialment amant de la cultura".
En l'acte s'ha passat el vídeo 'La Ruta del Azar', amb el qual l'ACT està promocionant l'any del turisme cultural, i la propera parada del 'tour' per promocionar la cultura catalana en clau turística serà a Sidney (Austràlia).
Els turistes francesos suposen un 23,5% del total d'internacionals que arriben a Catalunya, amb gairebé 4,5 milions el 2017, que van generar una despesa de 2.452 milions d'euros.