Actualitzat 08/11/2018 19:17

Damm es posiciona com a una de les 30 millors empreses espanyoles on treballar

Fàbrica De Damm Al Prat
DAMM - Archivo

És l'empresa que més posicions puja en l'últim rànquing de Merco Talento

BARCELONA, 8 nov. (EUROPA PRESS) -

El grup cerveser Damm s'ha posicionat com a una de les 30 millors empreses espanyoles on treballar, i s'ha convertit, a més, en la companyia que més posicions ha augmentat en l'últim rànquing Merco Talento, amb un total de 40, la qual cosa li ha permès situar-se al número 27 d'aquest estudi de referència que mesura a les empreses que millor atreuen i retenen talent i entre les quals també hi figuren algunes de les principals companyies de l'Ibex-35.

En un comunicat aquest dijous, el director de Recursos Humans de Damm, Ricardo Lechuga, ha expressat la seva satisfacció per la posició obtinguda: "Sens dubte, continuarem esforçant-nos per seguir millorant aquest resultat i comptant amb els millors professionals actuals i futurs".

L'equip de Damm, integrat per 4.000 professionals, valora positivament la feina duta a terme per millorar les condicions laborals i l'experiència de l'empleat, com així s'extreu dels resultats obtinguts en l'última enquesta de clima laboral, segons la qual el 75,2% de la plantilla se sent orgullosa de treballar al grup.

Damm ha destacat que l'atracció i la retenció de talent és una "prioritat" per a la companyia, que segueix mantenint el seu compromís amb la responsabilitat social i la sostenibilitat.

En aquest compromís s'emmarquen la implicació dels col·laboradors en la implantació d'una nova cultura digital transversal, el compromís per la igualtat, la promoció de plans de formació que dotin les persones dels coneixements necessaris per fer front als nous entorns digitals, l'activació d'un pla de promoció d'hàbits saludables i la incorporació en plantilla de persones amb diversitat funcional i en risc d'exclusió social, entre d'altres accions.

L'estudi Merco Talento avalua les empreses basant-se en tres criteris, la qualitat laboral, la marca treballador i la reputació interna, i per a l'elaboració de l'últim rànquing s'ha comptat amb l'opinió de 18.415 treballadors, 6.199 universitaris d'últim curs, 1.206 alumnes d'escoles de negoci, 8.091 ciutadans, 107 responsables de recursos humans i 53 experts i 'headhunters'; així com amb l'anàlisi de les millors polítiques de gestió de talent procedent de 70 empreses.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés