Publicat 16/04/2019 18:34

Artadi demana analitzar les externalitats de l''ecommerce' abans d'aplicar una taxa

Artadi demana analitzar les externalitats de l'ecommerce abans d'aplicar una taxa
COMERTIA

BARCELONA, 16 abr. (EUROPA PRESS) -

La 'número dos' de JxCat a les eleccions municipals a Barcelona, Elsa Artadi, s'ha mostrat partidria d'analitzar "molt bé" les externalitats que genera l''ecommerce' abans d'aplicar una taxa, i ha dit que primer s'ha d'apostar per la conscienciació social sobre l'impacte mediambiental que provoca la logística actual.

En un esmorzar amb Comertia aquest dimarts, Artadi també ha animat als empresaris a comenar a treballar en l'esborrany de la llei dels Bussines Improvement Districts (BID's) per agilitzar la seva implementació quan s'aprovi al Parlament, ha informat Comertia en un comunicat.

Ha subratllat la voluntat del PDeCAT de desestacionalitzar el turisme amb més promoció de la ciutat, cultural i esportiva durant tot l'any, i ha recordat que es poden fer servir moltes dades per millorar la gestió del turisme, i també s'ha mostrat partidria d'una reforma urgent de l'impost de societats.

Els empresaris i Artadi han coincidit en la "falta de gestió actual de la ciutat" segons Comertia, i la candidata ha destacat la necessitat de millorar de manera urgent temes com la seguretat i la illegalitat, i ha apostat per crear un organisme turístic-comercial que treballi juntament amb l'administració per abordar solucions.

Comertia compta amb un total de 63 empreses associades, que suma més de 4.000 punts de venda, factura conjuntament 4.300 milions d'euros anuals i dona ocupació de manera directa a prop de 35.000 persones.





www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés