Publicado 04/08/2018 11:40

Onvaig.cat prepara el "salt internacional" per fer conèixer Catalunya més enllà de Barcelona

L'agència de viatges 'online' Onvaig.cat
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 4 ago. (EUROPA PRESS) -

   L'agència de viatges 'online' especialitzada en turisme de festes i tradicions populars de Catalunya Onvaig.cat prepara el "salt internacional" per oferir excursions d'un sol dia amb origen i final a Barcelona per fer conèixer el territori als estrangers més enllà de la capital catalana.

   En una entrevista d'Europa Press, la promotora de la proposta, Laia Andreu, ha explicat que el 2019 començaran les proves d'aquest nou servei, i ha afirmat que també treballaran en experiències 'fly and drive', una modalitat de turisme de proximitat que funciona molt en països nòrdics.

   "Catalunya reuneix totes les condicions. En molt pocs quilòmetres i poques hores de cotxe es poden veure una gran quantitat de recursos turístics i culturals", i ha dit que la filosofia és que els turistes, després de visitar Barcelona, lloguin un cotxe per conèixer part del territori català.

   No obstant això, Andreu ha recordat que, ara com ara, se centren en viatges per a parelles joves sense fills, anomenades Dink (Double income, no kids), o parelles més grans que tenen els fills adults i que han sortit del nucli familiar, i ha assenyalat que ofereixen caps de setmana per Catalunya des de 90 euros per persona.

   Ha explicat que ja disposen de 450 proveïdors, entre els quals s'inclouen 150 allotjaments, i ha subratllat que tracten d'oferir la millor relació qualitat-preu: "Fins ara no existia una agència de viatges especialitzada en fires i festes", i ha dit que es tracta d'un producte molt especialitzat que comporta conèixer el territori.

   Onvaig.cat va guanyar el passat mes de maig el premi FuTurisme en el marc del saló per a pimes i emprenedors Bizbarcelona by Barcelona Activa, amb el qual va aconseguir un premi de 12.000 euros, i ha expressat que l'experiència els va permetre contactar amb mentors i millorar aspectes com la comunicació o el seu públic objectiu.

SUPERMERCAT D'EXPERIÈNCIES

   "Som un supermercat d'experiències. El client tria les activitats i l'allotjament i configura l'escapada a la seva manera", ha relatat Andreu, que ha detallat que la plataforma ja compta amb prop de 300 usuaris i dona ocupació a quatre persones, i preveu que al setembre s'incorporin dues més.

   Ha subratllat que hi ha clients que prefereixen deixar la planificació en mà de l'agència de viatges, per la qual cosa han creat paquets d'experiències predeterminats per a cada destinació: "És una recopilació dels nostres preferits i s'inclouen una o dues activitats, la festa en si i un allotjament".

   També ha afirmat que creen experiències de caràcter més exclusives i úniques: "Tenim una balconada per poder veure la Patum de Berga per a sis persones. També vam tenir dues persones que van viure el ral·li Barcelona-Sitges de l'any passat des de dins d'uns dels cotxes d'època".

   Andreu ha destacat que Onvaig.cat també contribueix a impulsar el turisme de proximitat i a descentralitzar el sector: "El turisme ha de ser una oportunitat per tota Catalunya", i ha celebrat que l'índex de repetició de l'agència és del 87% i ha subratllat que tenen un alt grau de recomanació dels usuaris.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés