BARCELONA, 13 oct. (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Barcelona ha aprovat en Comissió de Govern una encomana de gestió al Consorci de Turisme per potenciar les accions de planificació estratègica del turisme a la ciutat de forma coordinada amb les polítiques municipals, principalment en els àmbits del màrqueting i sostenibilitat.
En concret, aquesta encomana està dotada amb 258.192 euros, que es destinaran a l'Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona, i el desenvolupament del projecte d'implantació de l'adhesió al Compromís de Sostenibilitat Turística per a empreses, Biosphere, ha informat el consistori en un comunicat aquest dissabte.
El regidor de Turisme, Comerç i Mercats, Agustí Colom, ha destacat que l'Ajuntament dota així d'un "contingut potent" l'acció del consorci en matèria de màrqueting i sostenibilitat, per la qual cosa posarà al centre les polítiques per a una destinació sostenible i amb criteris de competitivitat empresarial i tornada social.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona