Actualitzat 29/10/2018 13:49

El comerç de proximitat estrena la targeta de fidelització Viba.barcelona

Un client usa Viba.Barcelona en una compra al barri de Sant Antoni
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 29 oct. (EUROPA PRESS) -

   L'Ajuntament de Barcelona ha presentat aquest dilluns la targeta de fidelització del comerç de proximitat Viba.barcelona, que començarà a funcionar al Mercat de Sant Antoni, als encants de Sant Antoni i als establiments de l'eix Sant Antoni Comerç.

   El regidor de Turisme, Comerç i Mercats de Barcelona, Agustí Colom, ha explicat que es tracta d'una targeta unificada que, a mesura que s'ampliï, es podrà utilitzar en tots els establiments de la ciutat que estiguin associats als eixos comercials i mercats.

   La targeta es pot obtenir en format físic, digital o a través d'una aplicació mòbil, i ofereix un avantatge mínim d'un 1% de la compra que realitzin els clients, encara que els comerços poden decidir augmentar aquest percentatge i oferir altres avantatges en moments puntuals.

   També facilitarà altres beneficis com cupons de descompte del 10% en els aparcaments de Barcelona Serveis Municipals (B:SM), descomptes del 25% en el Zoo de Barcelona i entrades 2x1 en museus de la ciutat, que se sumen a altres promocions.

   Colom ha explicat que la iniciativa neix de la col·laboració entre l'Ajuntament amb l'Associació Fidelitza integrada per entitats representants del comerç de proximitat de Barcelona i mercats municipals com Fundació Barcelona Comerç, Pimec Comerç i Barcelona Oberta, entre d'altres.

   En les properes setmanes s'ampliarà també al Mercat del Ninot i, en els mesos següents, altres associacions de comerciants i paradistas del districte de l'Eixample, i, a partir de 2019, s'ampliarà a altres barris i districtes de la ciutat.

PERFIL D'USUARIS

   Els usuaris podran consultar el seu saldo, el directori d'establiments que accepten la targeta, les ofertes vigents i altres promocions, i, a més, s'ha creat un servei de comunicació perquè els clients rebin informació dels comerços en els quals compren.

   Colom ha destacat que l'objectiu del projecte és obrir una nova via de promoció per als comerços de proximitat i facilitar la seva digitalització amb una eina que pot ajudar els establiments a estudiar el seu perfil de clients.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés