Actualitzat 08/06/2018 18:03

Barcelona destaca el disseny i la música en la segona fase de la seva campanya de reputació internacional

Imatge de la campanya ?Think Design Create?
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

   Llança 'Think Design Create' i 'Play Act Dance' per la Barcelona Design Week i el Sónar

   BARCELONA, 8 juny (EUROPA PRESS) -

   L'Ajuntament de Barcelona ha impulsat aquest divendres la segona fase de la campanya de reputació internacional que va iniciar al febrer amb motiu del Mobile World Congress, i que, en aquesta ocasió, destacarà el sector del disseny i la música a la ciutat amb les propostes 'Think Design Create' i 'Play Act Dance', en el marc de la Barcelona Design Week i el Sónar.

   En un comunicat, el consistori ha explicat que aquesta segona fase, dirigida de forma específica al públic interessat en el sector del disseny i la música, i que té com a objectiu consolidar la imatge de la capital catalana com a "pol d'atracció d'activitat econòmica, talent, creativitat i innovació, en un campanya que durarà un mes i a la qual es destinaran 115.000 euros.

   Les campanyes 'Think Design Create' i 'Play Act Dance' són una evolució de la campanya 'Share Like Follow', de col·laboració entre persones, institucions i entitats de la ciutat, i que s'emmarca en un "procés de reflexió" de la imatge de Barcelona, i serà una campanya sense logos, que mostrarà una ciutat diversa, cohesionada i potent.

   Per al llançament de la campanya s'ha comptat amb professionals, entitats i empreses vinculades al sector del disseny gràfic, el disseny industrial, la moda, l'artesania, l'arquitectura i la música, com són el Foment de les Arts i el Disseny (FAD), el Barcelona Centre de Disseny (BCD) o el Sónar, i que vol impulsar els valors de la Barcelona del segle XXI.

   En el projecte han participat prop de 130 representants de sectors com el coneixement i l'educació, cultura, salut, biociencia i qualitat de vida, economia social i solidària, model urbà, innovació tecnològica, emprenedoria, dinamització econòmica, comerç i turisme, i sota el paraigua del comissionat de Promoció Econòmica, Empresa i Innovació, Lluís Gómez.

   'Think Design Create' consta de diferents peces gràfiques protagonitzades per 27 professionals del sector --dissenyo gràfic, arquitectura, fotografia, adreça d'art, moda i disseny industrial, entre uns altres--, i 'Play Act Dance' comptarà amb artistes i grups barcelonins amb projecció internacional, que relacionaran el talent musical amb l'atractiu de Barcelona com a pol de creació del sector.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés